Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Intuitivní reklama - Miloš Toman

Akce Výprodej
Kód produktu: 400012577 EAN: 9788072611393
39,00 Kč
Skladem 1 Ks
Ks

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana.

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Kniha Intuitivní reklama podnikatele, poradce, lektora, publicisty a úspěšného autora Miloše Tomana (nakladatelství Management Press, brož., 252 str., doporučená cena 298 Kč) by se stejně tak mohla jmenovat Reklama pro malé a střední podniky nebo Nízkonákladová reklama.

Její nejvýstižnější stručný popis by pak určitě zněl takto: Jak dělat reklamu, která jen prodává.

Její autor, mj. tvůrce originální koncepce intuitivního marketingu, se totiž dopouští onoho faux pas, že v knize znovu a znovu trpělivě opakuje, že reklama neslouží k tomu, aby si kandidáti na umělce zaměstnaní v reklamních agenturách zajistili pravidelné a tučné příjmy, ale k podpoře prodeje. A tak se ptá, ne nepodoben novým leteckým dopravcům, kteří odbourali všechna průvodní pozlátka, jimiž velké letecké společnosti tradičně okrašlovaly cestování.

Zatímco nízkonákladoví dopravci kladou cestujícím otázku „Kdo chce jen cestovat?“, Toman se čtenářů ptá: „Kdo chce jen prodávat?“ Vychází totiž z toho, že reklama bývá v malých a středních firmách velmi často vnímána buď jako nedostupný luxus, nebo jako laciný nevkus. Když je jí pak opravdu třeba, sáhne se obvykle právě po kombinaci vysoké ceny a křiklavé podbízivosti.

On sám ale ukazuje cestu opačnou, tedy jak s poměrně nízkým rozpočtem dosáhnout nejen pozitivního přijetí reklamy u zákazníků, ale také její mnohem vyšší účinnosti. Stejně jako u ostatních přístupů je i zde základem psychologie, ovšem nikoli v podobě nástroje k získání převahy a oklamání zákazníka, ale jako prostředek navazující rovnoprávný dialog a spolupráci mezi dodavatelem a jeho zákazníkem. „Intuitivní“ reklama se soustředí na účel, vyhýbá se samoúčelným „kreativním“ nápadům.

Cení se nápady, které přispívají k dobrému vztahu se zákazníkem, k vytváření oboustranné komunikace, k tomu, abyste jednoduše svým zákazníkům udělali radost. Vyhýbá se prostředkům, s nimiž obvykle pracují reklamní agentury, resp. naopak: v knize Intuitivní reklama najdete prostředky a nástroje, které vám reklamní agentury obvykle nenabídnou, protože jsou tak málo nákladné, že by na nich nic nevydělaly…

V době, kdy se stále častěji hovoří o přesycenosti reklamou a růstu odmítavých postojů k ní, je tento přístup jedním z receptů, jak krizi reklamy uniknout a naopak jí využít k svému podnikatelskému prospěchu. Miloš Toman, autor koncepce intuitivního marketingu, se zabývá poradenstvím a školením v oblasti marketingu, managementu a komunikace.

Zaměřuje se zejména na menší a střední firmy, kterým je také tato koncepce především určena. Myšlenkami intuitivního marketingu se dnes řídí více než stovka podnikatelů a firem a další každým dnem přibývají.

Miloš Toman přispívá do více než desítky odborných časopisů a periodik (jmenujme například Strategii, Marketing Magazine, Marketingové noviny, Moderní řízení, Ekonom či Hospodářské noviny) a má za svém kontě přes sto článků, komentářů a recenzí odborné literatury. O své zkušenosti a myšlenky se dělí v otevřených i firemních kursech, pořádaných v České republice i na Slovensku, jimiž od roku 2004 prošlo téměř půl tisíce účastníků.

Provozuje vlastní internetový magazín Intuitivní marketing (www.intuitivnimarketing.cz nebo www.promanazery.cz), jenž je také centrem Klubu intuitivního marketingu. Je autorem úspěšné knihy Intuitivní marketing (Management Press 2003), jíž „vše začalo“ a kterou dnes najdete i v knihovnách zahraničních univerzit, a knihy Řízení změn. Autorsky se podílel také na e-learningové učebnici pro obchodníky v textilním průmyslu.

2006, 1. vyd., 250 stran, čtená, rozlepuje se.

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!