Copywriting - Michaela Horňáková
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?
předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)
Detailní popis
Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.
Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe.
Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání - Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem - Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop - Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají - Správná volba klíčových slov v rámci SEO - Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru - Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce - Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média - Volba atraktivních názvů výrobků a obalů
O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.
Původně 297 Kč, 2011, 254 stran, čtená, ale dobrý stav
Názory uživatelů
Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!