Tento e-shop využívá cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit tento web a váš uživatelský zážitek. Souhlasíte s používáním všech cookies?

Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Copywriting - Michaela Horňáková

Akce Výprodej
Kód produktu: 400012555 EAN: 9788025132692 Výrobce: Computer Press
96,00 Kč
Skladem 1 Ks
Ks

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají?

Zobraz detailní popis
Objednávky učiněné do 10 hod.

předáme dopravci ještě DNES.
(Platí pro všední dny.)

Detailní popis

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese.

Praktický průvodce vás naučí tvorbě textů ve všech oblastech, v nichž se dnes musí každý profesionální copywriter orientovat. Zjistíte, jak vytvořit kvalitní název, nadpis, slogan, inzerát či popisný text, který upoutá pozornost zákazníka a významně pomůže prodat vaši službu či výrobek. Výklad v knize obsahuje pro větší názornost obrovské množství zcela konkrétních ukázek z praxe.

Na konci každého tématu si navíc budete moci nabyté dovednosti procvičit na praktických cvičeních. Autorka se v knize věnuje mimo jiné těmto tématům:

- Analýza zákazníka a cílového publika z hlediska jeho potřeb a přání - Jak zákazníka zaujmout a vyvolat jeho zájem - Jak na úspěšnou internetovou prezentaci a e-shop - Tvorba sloganů, nadpisů, článků a popisů, které prodávají - Správná volba klíčových slov v rámci SEO - Jak na propagaci na Facebooku či Twitteru - Tvorba úspěšných PPC inzerátů i běžné novinové inzerce - Jak napsat kvalitní PR článek pro on-line i off-line média - Volba atraktivních názvů výrobků a obalů

O autorce: Michaela Horňáková byla v době vydání publikace studentkou Fakulty managementu na Vysoké škole ekonomické v Jindřichově Hradci se specializací na informační technologie. Copywritingu se věnuje již řadu let. Nejvíce se zaměřuje na SEO copywriting a internetový marketing. Jako autorka získala za svou bakalářskou práci ocenění ESOP 2010.

Původně 297 Kč, 2011, 254 stran, čtená, ale dobrý stav

Názory uživatelů

Produkt zatím nikdo nehodnotil, buďte první!